maandag 17 september 2012

Chouffe-marathon

Een droge editie deze keer; stukken beter dan vorig jaar.
Een pak minder volk aan de start ook; door de gebrekkige organisatie vorig jaar.
Op chronorace vooraf zeer weinig voorinschrijvingen maar aan de start zelf toch meerdere masters³ te bespeuren.
Geen startklim deze keer - volle bak naar beneden. Ik mis mijn start een beetje doordat ik opgehouden wordt. Bij de eerste klim reeds rugpijn. Dat belooft...
Ik probeer het goede ritme te vinden maar rij te lang in het rood om mijn tempo aan te houden. Naar het einde toe moet ik dit bekopen met krampen. Enkele renners die ik eerder in de race inhaalde, pakken me terug.
Aan de finish hoop ik op een podiumplaats bij de masters³ maar 2 Nederlanders gooien roet in het eten. Zij eindigen 1 en 2 voor Paul Vanlangenaecker en ik word 4° in 3u15' en daarmee 46° op 128 deelnemers op de 60 km.


Geen opmerkingen: